Mitt 2011, del 1

Januari


Jag träffade för första gången min underbart söta brorson Axel!

Vi åkte på ett sjukt roligt konfirmationsläger och fick bo på lyxiga hotellrum!

Februari


Vi åkte till Idre över sportlovet med konfan och jag lärde mig åka skidor. Fler bilder här





Jag fyllde 15 och firade tillsammans med några góa brudar!

Mars


Jag praoade på Expert och fick testa på att vara i fotolabbet med Elin

Båda våra katter fick kattungar

Jag skaffade mina älskade USA-converse!

April


Drog en sväng till Ullared med Frida

Hade många roliga stunder med ett härligt gäng kompisar!

Jag skaffade mig en longboard

Jag slingade håret blont

Maj


Dansade på dansskolans vår-show

Jag & Wictoria hade våra knäppa stunder då vi satt på en gräsmatta och tog kort på kort!

Våren bjöd på många kvällar med grillad mat och gott sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0