Idre, bilderna


Emmy, nyvaken i bussen.

Wictoria & Felicia

Emmys spegelglas, jag & Adam.

Emmy & Felicia

Jag & Emmy





Alla hjärtansdag

Stina & Emmy

Stina

Yesenia

Stina & Emmy ute i snön med killarna

Stina

C-T & Stina, störtsköna!

Ellen

Elias, Ville, Adam & Marcus

Cool...

Vi bodde i backen, fett chill!



Emmy & Felicia

Killarna sprang rakt ut i backen!

Elias riktigt "dyker" ner i snön!

Och den var det dags att ta skidorna ner i pisten, mot funparken!

Robin och Ville schteekte i barnbacken

Gustav & Marcus

Adam

Mårten

Adam & Marcus, sista kvällen med gänget :(

Himlen påväg från underbara Idre...♥

Veckan i fjällen vad bäst! Jag lärde mig åka skidor, och i slutet av veckan klarade jag t.o.m svart backe!
Det har varit hur kul som helst med allt folk, både i stugan, backen och liftarna!
Vill tacka alla som var med, ni är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0