2013

Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit toppen. Har gjort så mycket roligt, lärt mig nya saker och träffat nya människor och varit i underbara USA. Har förvånadsvärt inte haft många dalar i livet utan har haft det bra hela året igenom! 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, bl.a lärt mig att åka vattenskidor vilket var riktigt roligt. Kom t.o.m upp på första försöket!

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
Det tror jag absolut! Har så stora förväntningar på detta året då jag fyller 18, tar körkort, åker till London m.m

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013?
Shit, en massa låtar! Men typ Fall Down, låtarna från 1D's senaste album, Roar, Animals, Work Bitch, Wake me up, Hey brother, Dear boy, A little party never killed nobody, Watch out for this, Applause, Come & get it, Counting Stars och sååå många mer! 

Vart reste du under 2013?
Florida! 

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Oj, ingen aning faktiskt, har inget speciellt datum från detta året. 

Bästa köpet år 2013?
Ett av dem var definitivt min fina Lexingtonjacka!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat, haha

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina sommarkvällar med mina vänner. 

 
 
Bästa minnet från 2013? 
Ett av alla är när jag, Nicoline, Amanda och Linnea var i Fiskebäckskil! 
 

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nepp
 


Är det något du saknar år 2013 och vill ha under 2014?
Tror faktiskt inte det! 


Vad önskar du att du gjort mer?
Spontana saker och vågat ta risker, trots att jag var bättre än någonsin på det 2013! 
Och kanske planerat bättre i skolan så man slipper all stress...
 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt tid och känslor på onödiga människor i mitt liv
 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Hahah, alltid finns det något

Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära som jag kan lita på i ur och skur

Vem saknade du? 
Min moster som flyttat

De bästa nya människor du lärde känna?
Amanda, Linnea, Julia, Ella och min underbara Erica! ♥↓

 

Din största framgång 2013?
Hmm, att bl.a sökt mitt första sommarjobb 


Höll du några av dina nyårslöften?
Haha hade inga nyårslöften

Var du kär i år?
Nej 

Vad har du lärt dig av 2013?
Att jag inte ska lägga onödig tid på folk som inte ger mig något tillbaka. Och att gå sin egen väg och strunta i vad andra människor tycker och tänker.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014:
Håll detta året ditt nyårslöfte, oavsett vad. Ta även lärdom av misstagen från 2013 och gör detta året till det bästa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0