Mellis




Två goda och lätta mellanmål (tips!!) från de två senaste dagarna! Gårdagens bestod av en fruktsallad på äpple, banan, kiwi och mango. Idag efter ett gympass blev det 250 g kvarg (med en skvätt hallonsaft i), avokado med lite salt och ett glas vatten. 

Den senaste tiden har mina matvanor blivit betydligt bättre! Jag försöker varje dag hålla en jämn sockerkurva genom en stadig frukost, lättare lunch (beroende av skoldagen), middag och ett nyttigt mellanmål där i mellan. I och med att jag börjat träna betydligt mer nu, ungefär 3 dagar i veckan på friskis + dansen, känner jag mig betydligt piggare än innan. Förra halvåret var det riktigt jobbigt att ta sig till gymmet medans det nu är veckans höjdpunkter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0