Juicy Couture

 
Fick denna superfina och sjuuukt sköna mjukisdress från Juicy Couture i present av Erica och Mats som varit i USA. Man kan väl säga att jag i stort sett lever i den nu på sportlovet. 
 
På tal om sportlov så har jag hittills inte gjort något speciellt. Då jag snart fyller 18 är det körkortsplugg och övningskörning som jag lägger den mesta tid på. Idag vid 12 ska jag ta bussen in till stan och träffa Wictoria. Imorgon har jag bokat körlektion tidigt på morgonen och tänkte dra till friskis och träna efter det.
 
Ni får ha det så bra så hörs vi, kram! 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

så fin!

2014-02-13 @ 14:06:46
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0