Nu är vi här!

Lite bilder från resan hit
 
Heeej på er! 

Resan hit till Delray Beach gick jättebra. Men kan inte direkt påstå att jag njöt att 9 h på ett dånande flygplan och en resa på ca 17 timmar totalt. Fast när vi nu är här så finns det inte så mycket att klaga på längre, haha! 
 
Somsagt så började allt 06.30 då vi lyfte från Landvetter och vi var framme i Florida vid midnatt svensk tid. Vi mellanlande först i München och sedan i Newark på vår väg hit. Newark ligger strax utanför NYC så ovan ser ni en bild över Manhattan som jag tog från planet. Så nu kan jag officiellt säga att jag sett Empire State Building, Frihetsgudinnan m.m, hehe! 
 
När vi kom fram i Fort lauderdale, Fl, hämtade John upp oss och så åkte vi hem till honom i Delray. Vi lämnade väskorna för att sedan åka till La Bamba's (mexikansk restaurang) för att äntligen käka riktig mat. Jag åt fetaste tallriken med en Biff-burrito, stekt ris, bönor och massa cheeeese, så gött och blev otroligt mätt! (orkade inte äta upp allt som ni kanske förstår)
 
Just nu är klockan nio på morgonen här och jag vaknade för någon timme sedan. Har sovit som en gud inatt så det inte varit så många timmars sömn under resan. Idag har vi planerat att dra och handla lite mat, hyra bil och dra till poolområdet. Men nu ropar pappa att frukosten är klar, bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0