Bäst

 
 
 
Wictoria Smedman, var ska jag börja? Vi har kännt varandra så länge jag kan minnas, men trots det var det inte för lite mer en bara tre år sedan som vi faktiskt började umgås riktigt mycket och sedan blev bästa vänner. Vi har så otroligt många minnen tillsammans, både bra och dåliga. Men vi har alltid funnits där för varandra när någon av oss inte mått bra. Givetvis har vi bråkat och haft helt onödiga diskussioner, sånt går alla vänner igenom. Men i slutändan kan vi inte vara osams längre för vi klarar oss inte utan varandra.
 
Våren 2011, det kan vi båda hålla med om är en utav de bästa perioderna i våra liv. Det var nog först då vi kunde kalla oss bästa vänner, hur man nu kan avgöra det, haha. Men att vara din bästa vän är något utav det bästa som hänt mig, punkt slut. Du finns alltid där om man behöver prata om något, lika väl som du vet att jag finns här för dig. 
 
Du är den människan som kan göra mig glad och få ett riktigt asgarv, oavsett vilket humör jag är på. Vet inte hur många gånger vi skrattat tillsammans så vi fått kramp i magen och tårade ögon! Alla de gånger vi suttit ute under de ljumna sommarkvällarna, speciellt vid skolan, och pratat om allt och ingenting. 
 
P.g.a att du har flyttat till stan och vi nu går olika program på gymnasiet så ses vi ju tyvärr inte varje dag som vi gjorde förut, utan kanske några få tillfällen i veckan. Men om bara några veckor är det sommarlov och då ska vi ta igen all den tiden vi missat. Då ska vi sitta ute och prata om det där "allt och ingenting" och garva tills vi ligger dubbelt. 
 
Det jag vill att du ska veta är att du är världens och den absolut bästa vännen man kan ha. Och jag hoppas att vi fortsätter vara det till vi sitter på ålderdomshemmet och smådiggar till A day at the beach med Dream Dance Alliance eller kanske remixen på Alejandro med Lady Gaga ;) 
 
Puss på dig nasse, hoppas vi ses snart! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Wictoria

ååh goding!! Du är ju inte lite bäst <3
Håller med dig helt!!!!!!! pussss!!!!

2013-05-22 @ 08:18:22
URL: http://ssmedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0