Catch up

 
Hej på er! Nu är det ett tag sedan sist och det har hänt en hel del under den tiden! I helgen flyttade nämligen jag och mamma till en ny och större lägenhet som vi trivs superbra i! Har inte riktigt kommit i ordning angående mitt rum och möbleringen än men det är snart fixat! Imorgon ska vi åka och hämta tven jag fick när jag fyllde år och ställa in den i rummet. Sedan saknas det bara en soffa som vi ska bära upp ev. i helgen. När rummet är hyfsat klart lovar jag att lägga upp bilder på det! 
 
I måndags var jag och Ellen på ett Zumba-pass. Det var första gången jag dansade Zumba och det var hur kul som helst! Som ni kanske vet älskar jag verkligen att dansa och detta var verkligen inget undantag! 
 
I går så dansade jag som vanligt Feminine Vibe på dansskolan. Och vi har nu börjat på vår andra koreagrafi som vi ska göra tillsammans med två andra grupper på Våravslutningen, superkul! 
 
Idag ska jag både plugga och fortsätta att göra iordning här i nya lyan. Har även haft tankar på att dra ut och gå en sväng, men får fundera vidare på det eftersom det är så fruktansvärt kallt ute!! 
 
Ha det bra så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0