Västkusten x2

I tisdags förra veckan åkte jag, Linnea, Amanda, Nicoline och hennes föräldrar ner till deras segelbåt i Fiskebäckskil. Vi myste i båten, gick runt i fina Fiskebäckskil, satt på bergen och kollade på solnedgången. På onsdagen seglade vi till Smögen, gick runt i butikerna, åt på Roys delikatesser och sedan seglade vi tillbaka till Fisket. På kvällen lagade vi tacos och tog vara på sista kvällen. Vi lyckades även få upp två norska killar på båten som inte drog förrän typ 2 på natten, haha... 
 
På torsdagen när jag kom hem var jag med Andreas, Jakob och Philip. Philip hade nämligen tagit körkort samma dag så vi var ute och åkte lite i cabbarna. 
 
Jag var knappt hemma i 24 h förrän jag drog till västkusten igen! I fredags tog jag nämligen både tåg och buss till Saltvik Camping, strax utanför Grebbestad. Där väntade mamma och Co. Där var vi tills igår, måndag, då vi åkte hem. Tyvärr var det inte så bra väder som jag förväntade mig... Men i lördags var det ändå hyffsat bra väder så då passade jag på att bada. Årets första saltvattensdopp faktiskt! 
 
Här kommer en mix av bilder från den senaste veckan! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0