Party babe

 
Jag ber om ursäkt för min vääärdelösa uppdatering det senaste. Det är faktiskt sommarlov och jag gör så mycket annat än att bara sitta vid datorn. Största delen av mina dagar består utav jobb, och jobbar jag inte umgås jag med mina härliga vänner.
 
I tisdags träffade jag min saknade Wictoria efter jobbet. Vi gick lite på stan och sedan satt vi och snacka och åt jordgubbar, mmmm
 
I onsdags var jag ledig och då passade jag och mamma på att åka till Ikea. Där köpte jag förvaringssaker till mitt rum så att jag ska få plats med alla mina kläder. Dessvärre funkade det inte som jag tänkt mig när jag väl kom hem och skulle sätta upp allt. Men nu har jag funnit en lösning och bilder på rummet kommer upp här på bloggen så fort jag fått ordning på allt! 
 
Igår, fredag, började jag kolla på serien Gossip Girl. Måste ha något annat att kolla på nu när man är ikapp PLL och GG är såå bra det med! Jag åkte även cabbe en sväng på kvällen, fett najs.
 
Idag, eller rättare sagt ikväll, ska jag på födelsedagsfest för Paulina. Detta kommer bli sååå grymt!! Enda problemet är vad man ska ha på sig, standard, haha...
 
Måste även fixa en ny header till bloggen nu känner jag. Är ju inte alls brunett med ombré längre, haha! Ahja, vi hörs babes! 
 

Kommentarer
Postat av: ME

Var fixar du din header och det som är runt om? Du hade en jätte fin för ett tag sedan med modernt indian tema det var otroligt snyggt och nyskapande

2013-07-06 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0