3 days in Stockholm, iPhone camera

 
¡Hola amigos! Kom igår hem från 3 grymma dagar i huvudstaden som jag tillbringade med min kusin Katrina och faster Lisa. 
Tisdagen bestod av en lång tågresa, semmelprovning hos Katrina med hennes supertrevliga vänner och sedan tapas på en jättemysig restaurang som heter Mamas & Tapas på Kungsholmen. 
 
I onsdags började jag och Katrina dagen genom att äta en god Frulle på ett ställe som heter Vilmers. Efter det tog vi tunnelbanan och traskade till Fotografiska! Där hade nämligen David LaChapelle utställning och den var hur grym som helst! Får ni chansen så tycker jag absolut att ni ska åka dit och kolla på den! 
 
Efter att vi varit där drog vi mot Sats och tränade 2 pass, trigger point och crosstraining, vilket var superkul! När vi var klara där och gjort oss i ordning var det dags för shopping! Vi gick till Hollister i Gallerian där jag köpte 3 plagg, lägger upp bild på det imorgon! Vi tog även en fika och sedan gick vi tillbaka till min fasters lägenhet och väntade på Lisa där. 
 
På kvällen åt vi på en Italiensk restaurang för att sedan gå på bio, nämligen Zero Dark Thirty, en film jag verkligen rekommenderar! 
 
Igår hade jag sovmorgon fram till 11 och sedan vid 12 mötte jag och min faster upp Katrina för lunch på Wagamama. Efter det gick vi till Centralen och tog tåget tillbaka Skövde! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0