17 år!

 
Jappjapp, i skrivandets stund så är det exakt 17 år och 20 minuter sedan jag kom till världen på Lidköping BB! 
 
Min födelsedag startade med att min bästa vän Wictoria kom hit och överraskade med en supergod tårta och jättefina presenter! Sedan bar det av till mormor när jag har haft släktkalas. Vi åt god mat och så fick jag något jag längtat efter, nämligen en tv! Fick också bl.a en berlock till mitt Pandora i form av ett jättegulligt litet spöke! 
 
Nu ikväll ska mina killkompisar komma hit och fira mig lite. Hoppas ni får en fin kväll, kram! :)

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Min fina bästa vän!!! Hoppas din dag är toppen <3

2013-02-23 @ 20:39:52
URL: http://ssmedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0