Promises

 
 
Ååh, är så dålig på att blogga och framförallt FOTOGRAFERA!! Förra sommaren, sommaren innan dess och förrförra sommaren tog jag hur mycket kort som helst med min systemkamera och la upp här. Men denna sommaren, när jag t.o.m köpt mig en ny goding, har jag knappt tagit några bilder alls! Men hur mycket enklare är det inte att bara ta upp sin iPhone och fota? Ahja, får väl helt enkelt skylla på lathet...
 
Angående mitt bloggande så är det helt enkelt så att jag inte haft någon lust. Det är ju dessutom inte så många dagar kvar på sommarlovet så vill ju ta vara på tiden. Helt sjukt att dessa nio veckors lov snart redan är slut?!?!
 
Ovan har ni några bilder över vad som hänt det senaste; Jag har klippt mig, varit ute på sjön i det fina vädret (som nu har försvunnit), jag hade en rolig kväll med en hel del kompisar som tyvärr slutade mindre bra... Och både igår och idag har jag varit ute och ridit på en av pappas travhästar. Förstår inte riktigt hur jag kan rida så sällan som jag gör när jag har hästar hemma liksom, haha! 
 
Ojoj, vad mycket text det blev nu då. Fast man kan ju säga att jag hade ju lite att skriva ikapp! Meeen jag lovar er, mina trogna läsare, att jag ska bättra mitt bloggande och fylla inläggen med bilder från systemkameran och INTE från iPhonen! 
 
KRAM. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0