So good

Heeej! Idag var det vår första riktiga dag här i Delray Beach, Florida, och den har varit toppen! Jag och pappa har bara tagit det lugnt och solat eftersom Jetlaget fortfarande sitter i. Och nu ikväll var vi iväg och åt på en mexikansk restaurang tillsammans med John, som vi bor hos!

Resan hit gick bra, men planet till Frankfurt från Göteborg blev 2 timmar försenat så vi fick sitta och vänta ett bra tag på Landvetter. Men när vi väl kom fram runt 23-tiden svensk tid i förrgår i Frankfurt, där vi mellanlandade, tappade jag bort min systemkamera... Meeen tack vare att vi mellanlandade i ungefär 13 timmar så kunde vi gå till "Lost & Found" igår, innan planet till Miami gick, och då hade den blivit upphittad så nu är kameran i tryggt förvar hos mig igen!

Resan mellan Frankfurt och Miami var en aning seg eftersom det tog ungefär 9 timmar! Men tack vare musik och de filmer man kunde kolla på funkade det rätt bra ändå!

Igår när vi kom hem hit till John från flygplatsen åt vi god mat och sedan gick vi och la oss och imorgon planerar pappa och jag att ta en liten åktur till ett shoppingcenter kanske? Det skulle gillas en hel del!!

Men nu är det sovdags, Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0