Through silent city nights

Saknade sommar!

Hej mina fina!
Lördag idag och jag sitter för tillfället och kollar runt efter en klänning att ha på niornas fest, men letandet går inte så himla bra... Hittar tyvärr ingen som jag verkligen gillar!

Vi har ju vart lediga torsdag och fredag från skolan nu och jag har spenderat ledigheten med ett härligt gäng vänner. Idag vet jag inte vad som händer, har inget planerat ännu, men vi får se vad jag hittar på!

Imorgon är det tyvärr plugg som gäller *suck*. Jag måste göra klart en engelsk bokredovisning och plugga på ett engelskaprov. Men nu är jag i alla fall klar med alla nationella prov vilket känns riktigt skönt!

Men nu ska jag fortsätta kika runt på alla klänningar, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0