It can only get better!

Bloggar sämre än sämst just nu, jag vet.
Det var över en vecka sedan jag skrev ett inlägg senast.
Men har mycket i skolan och långhelgen som precis har varit tillbringade
jag all min tid med mina vänner och struntade i allt annat.

Valborg tillbringades med ett härligt gäng vänner och åh så kul vi hade!

De senaste dagarna har vädret varit underbart, och det är det fortfarande.
Igår var jag ute och åkte longboard i stort sett hela dagen i solskenet, underbart!

Idag kom vi tillbaka till skolan efter 4 dagars ledighet och vi började
skoldagen med nationellt prov i matte, och det fick väl sådääär...

Är på otroligt dåligt humör just nu, inte ens vädret gör mig glad.
Delvis för att jag har nu varit väldigt förkyld i 4 veckor nu och är inne på min femte.
Och sen är jag riktigt trött och jag orkar bara inte med skolan mer.
Skoltrött var ordet!

Men jag ska iallfall försöka bättra mig på bloggfronten för tycker
ju egentligen att det är såå kul!

Kram på er, ha det bra, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0