Sommar, sommar, sommar



Hej! Har ni haft ett bra sommarlov/sommar hittills? Själv har jag haft det toppen! Det enda som kunde vara bättre är väl vädret... Lite mer solsken och värme hade absolut inte skadat! 
 
Vad har hänt sedan jag skrev sist? Jo, jag har umgåtts en hel del med mina fina vänner! Förra veckan åkte jag bl.a till Göteborg tillsammans med Nicoline. Vi kollade runt i butikerna men ingen lyckades hitta något.
Nu i söndags var det släktkalas hos min faster och det var hur kul som helst att träffa alla fastrar, kusiner, kusinbarn m.m! Det kommer nog upp lite bilder här på bloggen från släktkalaset inom kort! 

Igår var jag med min fina Wictoria och vi gjorde det vi är bäst på: tog det lugnt! 
Idag vet jag inte vad som händer. Kom nyss hem efter att ha kollat på min mammas killes hus som snart är färdigbyggt och det blir hur fint som helst! 
 
Ni får ha det bra så hörs vi nog snart igen, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0