Saltvattenshår & solbränna

Heeej! Idag har det varit en toppendag med sjukt bra väder här på campingen! Jag har spenderat hela dagen vid bryggan där jag har solat och badat tillsammans med min vän Moa som är här och tältar med sin familj! Det enda negativa med dagen är att jag har lyckats bränna mig riktigt ordentligt på ryggen och låren... Imorgon ska det bli lika fint väder så då blir det lika mycket sol och bad! Det tidigare dagarna här i Unda har vädret varit kasst, så i måndags när det var som värst åkte vi till Torp och kikade runt i butikerna. Sen åkte vi även en sväng till Smögen och kollade runt lite på de mysiga bryggorna. Men nu ska jag ta och sova, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0