If no one ever tried, we never would`ve known to fly

Hejhej! Hade ni en bra fredag? Det hade iallafall jag! Några vänner och jag var på De la Gardie på förmiddagen och hälsade på, sedan gick vi tillbaka till skolan. När vi slutade gick jag och skönheten på bilden ovan fram till stan där jag hittade ett plagg och en halsduk. På kvällen tog vi det bara lugnt hos Wictoria, åt god mat och kollade på OC. Imorses skulle jag och Wictoria åkt skridskor men det blev en långpromenad istället.
Vad som händer denna lördag är ännu inte planerat, men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Stort LOVE på dig!!! <3 <3

2012-01-28 @ 12:40:32
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0