Mitt 2011, del 3

September



En månad där det inte mycket alls hände förutom att jag letade fram pappas gamla Levi's jeans och klippte shorts av dom och fick äntligen hem skolkatalogen!

Oktober



Skaffade Twitter, hösten kom och jag köpte mina väl använda Palladium och var ute och red på min fina polle!

November




Jag var barnvakt åt mina två galna kusiner. Hösten kom på riktigt och med första advent kom julkänslorna.

December









December var en händelserik månad! Den började med att jag var med och dansade i dansskolans årliga Jul-show. Första snön hittade äntligen hit. Jag färgade håret från blont till brunt/rött. Var med och sjöng i skolans fina Lucia-tåg. Det var dags för Lussebandy med skolan och våran klass var supernsnygga superhjältar, på bild ser ni Lisa! Äntligen var det dags för julavslutning och jag & några fina tjejor sjöng för hela skolan, sedan var det lov! Julen kom och den tillbringades med nära och kära sen var det slutligen dags att fira in det nya året som jag gjort med några härliga brudar!

2011 var verkligen ett minnesrikt och bra år och slutade på bästa sätt!


Känner på mig att detta kommer bli ett bra år!

Kommentarer
Postat av: ellen

As bra bilder Stinschen! Puss, saknar dig! :*

2012-01-08 @ 00:15:25
URL: http://ellenvogler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0