Mitt 2011, del 2

Juni
Åkte på sista lägret med konfan, vilka minnen! Fler bilder här
Jag köpte ett nytt objektiv!

Åkte första turen med vår älskade båt!

Vi hade klassensdag och köre vattenkrig mot lärarna, tog även årets första dopp, kallt!

Victoria och resten utav studenterna fick äntligen springa ut i friheten! Fler bilder här
Vi gick ut 8:an och hade ett långt härligt sommarlov framför oss!

Jag, Wictoria och många fler konfirmerades

Det blev många sommarkvällar fyllda med longboardåkning och skratt med ett härligt gäng vänner! Fler bilder här
Åkte iväg en vecka till Tunisien och njöt utav sol & bad! Fler bilder här
Juli
Jag och Wictoria hade en urmysig picknick i stadsträdgården

Klippte spontant av en bra bit av mitt hår!

Många soliga dagar tillbringades ute på sjön i båten

Campade på soliga västkusten och hade det otroligt gött! Fler bilder här, härhär & här
Augusti
Bilade ner till Tjeckien med pappa och hälsade på min bror och hans familj! Fler bilder här
Sommarlovet tog slut, vi började skolan och blev nior!

Jag köpte mina älskade svarta wedges från Nelly.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0