dance as if no one is watching you

Hej på er! Är verkligen helt slut efter denna dag. Sista lektionen i skolan var vi på badhuset, då skulle man livrädda en docka som känns som om den är tyngre än en själv så trodde att jag själv skulle drukna istället. Efter badet gick jag till dansskolan och hade en timmes varmt och roligt danspass. Nu dansar jag ju feminine vibe på tisdagar och mtv på onsdagar så det känns som om jag håller på att blanda ihop båda koreografierna... Men nu var maten klar så måste kila, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heey!:)

Dagens Blogg Tävling hos mej. (du kan tävla varje dag)

vill du bli med? anmäl dej i första inlägget kategori "TÄVLINGAR".

http://annaalicious.blogg.se



(ber om ursäkt om du inte gillar kommentarer som denna!)

2012-01-26 @ 01:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0