Life is what you make it

Heej! Efter skolan idag gick jag och Wictoria till Expert för att framkalla bilder. För mig blev det hela 111 st som ni ser på bilden ovan. Alla bilderna är tagna av systemkameran och det känns så himla roligt att ha bilder framkallade istället för att bara se dom på datorn! Så nu ska jag sätta igång ordentligt med min fotovägg som kommer bli toppen om bara min idé fungerar. Bilder på fotoväggen kommer såklart upp när den är klar!

När vi var klara på stan gick vi till dansskolan så kollade Wictoria på när jag dansade och idag var nog lektionen roligare än någonsin eftersom vi började på koreografin till refrängen på låten (Super Bass). Här hemma har jag städat och pluggat. Men nu ska jag göra mig iordning för natten sedan är det dags att sova, kram!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-08 @ 16:41:51
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: alexandra

Sv: Följer dig nu :) Kram

2012-02-08 @ 21:32:06
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0