Hints about tomorrow

Heeej! Ja, imorgon är det ju min födelsedag, längtar! Egentligen är det ju inget stort att fylla 16 men blir ju faktiskt ett år äldre och får även börja övningsköra bil. Bilderna ovan är bara ett smakprov på dom som kommer upp imorgon!

Idag
hade vi en dag i skolan då vi hade ett långt arbetspass där vi fick arbeta med vilket skolarbete som helst och slapp vanliga lektioner förutom musiken och idrotten då vi dansade.
Efter skolan var jag hemma en sväng och hämtade ut ett paket från Nelly.com, vad det var i får ni kanske se imorgon! Sen på kvällen var det MTV på dansskolan och det var lika roligt som vanligt!

Nu ska jag plugga klart på spanskan och sedan ska jag få min skönhetssömn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0