Happy Valentine's day!

Halloj! Alla ♥-dag idag och jag har inte firat det på något sätt! Istället stack jag in till stan och träffade Felicia. Vi gick runt på stan och kollade i butikerna, fikade, fikade igen och sedan cyklade vi hem till henne i en mindre härlig snöstorm... Nu ikväll har jag kollat på Top Model Sverige och blivit helt förälskad i Rebeckas hår, VILL HA!!

Men nu ska jag fortsätta med det jag är bra på, slappa. Imorgon ska jag in till stan igen och träffa en vän på förmiddagen, kram!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för idag Goding! Vi hade allt en bra alla hjärtans dag iallafall utan några killar ;) puss <3

2012-02-15 @ 13:13:41
URL: http://outandinside.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0