white light moment

har hittat ett nytt fotoredigeringsprogram som jag sitter och leker i..

Hello darlings! Efter skolan idag åkte jag hem till Lisa. Vi bakade skogsbärspaj och kollade på filmen Dumma mig, så sjukt rolig! När jag sedan åkte hem hann jag bara sätta mig framför datan i några minuter innan Ellen, som fick sitt mopedkörkort idag, frågade om jag ville ute och köra en sväng med henne. Tillslut blev det så att vi tog mopederna till donken och åt lite. Påvägen hem så började det ju såklart regna och blåsa så sitter nu hemma och tinar upp under täcket.
Ha det gött & sov gott, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket porgram är det då, kan inte du tipsa om lite fotoredigeringspogram du använder? :)

2011-09-17 @ 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0