The worst things in life come free to us


bildbrist...

Förlåt, förlåt för mitt dåliga bloggande, men har varken orkat eller haft tid.
Helgen spenderades hos min pappa. I fredags åt vi kräftor och även mitt hemmagjorda vitlöksbröd bl.a.
Lördagen började med tidig uppstigning för att sedan åka och spela skiten ur Rackeby, matchen slutade 4-3 till oss, underbart!
Även idag fick jag gå upp tidigt för jag och brudarna skulle dömma några småttingar i fotboll.

Nu är jag hemma i Vinninga igen och tar det riktigt lugnt! Vi får se vad sista kvällen på veckan har att erbjuda. God mat vet jag att det blir iallafall!

Hoppas ni får en mysig söndag gott folk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0