Nu är jag här, igen


Hej på er! Förlåt för den dåligade uppdatering dom 3 senaste dagarna, men jag har haft en hel del prov i skolan och massa annat att göra.

Kan ju berätta att vi spelade vår sista fotbollsmatch för säsongen i söndags mot Järpås och vann den med 10-1, gött! Igår var det fotbollsträning och plugg som gällde. Idag var det 2 prov i skolan och  Feminine Vibe på dansskolan som stod på schemat. Fick ett fint tips av min vän Felicia idag om att det fanns billiga "onepieces's" på Netto så jag drog dit och köpte en marinblå som jag ska använda fram tills att min egna, som jag håller på att göra, blir klar!

Nu är det puss, godnatt och sängen som gäller, sov gott!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0