Hear my thoughts in every note

Funderar starkt på att färga håret så här igen! Vad tycker ni?

Godkväll! Sitter här i soffan och njuter av att vi faktiskt har studiedag imorgon, vilket ska bli underbart!

Skoldagen rullade på som vanligt. Efter skolan hängde jag med Ellen ett par timmar. Lite pinsamt var det ändå att jag lyckades somna mot hennes axel när vi satt och kollade på datorn, och jag stensov verkligen i typ en halvtimme! Men är man trött så är man...

Nu ikväll har jag bara suttit och slappat i min "onepiece". Men nu ska jag nog kolla på en bra film, ciao! ♥



Kommentarer
Postat av: ellen!

haha så söt va du! du somnade verkligen på nolltid! haha :D btw vi såg ut som piff och puff i våra byxdresser ;) haha!

2011-09-29 @ 23:18:39
URL: http://ellenvogler.blogg.se/
Postat av: Emma Josefsso

Det tycker jag du ska göra, grymt snyggt är det på dig! Men du är supersöt i det du har nu också ;)

2011-09-30 @ 14:47:27
URL: http://eemmasstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0