Something so special

Smått suddiga bilder på mig & min gosis. Den sista är verkligen en smått skön bild, haha.


Hej på er! Idag var det riktiga dagen på höstlovet och den startades med en skön sovmorgon och sedan en lång dusch. På förmiddagen åkte jag och pappa in till stan där jag införskaffade mig ett par inomhusskor för vinterns fotbollsspelande. På eftermiddagen tog jag en ridtur i det friska vädret och resten utav dagen har jag bara tagit det lugnt. Imorgon har jag inget speciellt planerat förutom att det äntligen är dags för fotbollsträning efter uppehållet! Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: ja åh tack :D

2011-11-01 @ 21:03:47
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0