friends


Bild på mig, tagen av mamma idag...

Hallå där mitt i natten!
Ligger här nerbäddad i soffan framför tven eftersom jag inte orkade lägga mig i sängen...

Min kväll spenderades först hemma då jag och mamma åt pizza, hade inte ätit det på jättelänge så det var supergott!

Vid åtta tiden gick jag över till Sanna där även Ellen, Lisa & Jacob var. Vi kollade för det mesta på film, sedan sprang jag och Lisa även ut i snön och rullade oss, det var kallt! Prata och skratta gjorde vi även en hel del!
Gick väl hem strax innan halv ett tillsammans med Ellen och nu sitter jag här i soffan.

Tidigare idag tog både mamma och jag lite bilder på mig, dom kommer komma upp lite då och då på bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Var andra som tipsa om de med, ska kika på det :D KRam

2011-03-19 @ 02:13:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0