Packat och klart!



Hej godingar!  Detta blir det sista från mig på en vecka eftersom jag åker till Tunisien inatt!
Under tiden som jag är borta ska Wictoria gästblogga. Hon kommer presentera sig lite bättre för er senare. Det kan hända att jag kanske slänger in ett enstaka inlägg när jag är borta i värmen. Jag ska ta massor av bilder som ni får se när jag kommer hem. Ska också försöka filma lite under resan och klippa ihop en liten video som ni också får se. Jag önskar er en riktigt härlig midsommar så ses vi när vi ses, massa kramar!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Nu har halva denna måndag gått , njutit av solen än? Annars får jag önska att du har en trevlig dag på annat håll!

2011-06-27 @ 15:57:02
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sarah Lundstedt

Hej! vad kul din blogg verkar vara! kommer definitivt läsa dina poster lite mer! :) Ha en trevlig vardag =)

2011-06-30 @ 18:41:19
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0