HEMMA!


bjuder på en smått gyllenbrun egobild från den underbara semstern!

Heeeeeeeeej allihopa!
Landade i sverige ca kl elva inatt. Veckan i Tunisien har varit fantastisk! Har tillbringat mest tid liggandes på solstolen, men mycket bad både i havet & poolen har jag hunnit med. Ena dagen var vi även ute och åkte på en piratbåt mitt ute på det turkosblåa medelhavet, mycket härligt! Temperaturen i luften har varit 30+ heela veckan, underbart! Ätit en hel del har vi även gjort, och det känns som om jag har tömt landet på Coca Cola, haha... Vad mer finns det att veta, dagarna har mest sett ut så här: vakna, frukost, sola, bada, sola, bada, lunch, sola, bada, sola bada, duscha, middag, tv, sova, precis så ska det vara! En eftermiddag tillbringade vi i kaoset på en marknad på dom smala gatorna mellan husen, och jag har fått med mig en hel del fynd hem, t.ex en ursnygg ring! 2 par conversekopior fick även hänga med hem i resväskan, heheh.. :blush: Har även gjort en hennatatuering på armen. Finns det något mer n vill veta så är det vara att kommentera!

Nu ska jag käka min första svenska frukost på över en vecka och fixa med bilderna som kommer upp senare, puss sötisar!

P.S. Anledningen till att Wictoria inte gästbloggade är att jag glömde ge henne lösenordet till bloggen, sorry!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Välkommen tillbaka till regniga men även äckligt kvava sverige! :)

2011-07-02 @ 15:15:12
URL: http://ruunjaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0