What A Wonderful Day



Hallå där! För tillfället nu mitt i natten sitter jag och snackar skype med några, mycket trevligt!


Min dag spenderades på en läcktare i en ishall med dom saknade, Nicoline, Felicia & Moa. Vi kollade på en hockeymatch där HC Lidköping mötte Skara Ik. Skara vann med 11-0 vilket inte gör något för jag hejade på mina killkompisar i Skaralaget ;)

Efter hockeymatchen gick jag och Nicoline till Donken och tjocka oss med McFeast och glass, mycket gott!
Träffade även två tjejkompisar där, Clara & Ronja. Vi satt och snacka med dom, sedan följde dom mig till resecentrum där jag tog en buss och åkte hem.

Väl hemma började jag städa mitt rum sent på kvällen, undra vad som hänt med mig? Jag är inte den typen som städar frivilligt :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0