We’re shining bright and I want you, I want you to know


Tagen idag. Oredigerad såklart.

Hej på er!
Denna Tisdag har inte varit anorlunda, förutom att jag, Ellen & Sara gick till Rudenschöldskolan och hälsade på några godingar  på håltimman. Vi, eller jag, lyckades skämma ut mig totalt första gången där. Vill inte gå in på några detaljer men vi blev typ utslängda fast vi hade fett kul åt det i efterhand iallfall! :D Haha, vi funderar på att dra dit nästa Tisdag också ^^

Efter skolan kom jag hem till Vinninga och då lyste solen underbart över vår lilla by så jag greppa direkt kameran för att gå ut och fota lite! Bilder kommer senare, ska lägga upp före&efter-bilderna på mitt rum också :)





Kommentarer
Postat av: linnea!

kom te dalängen istället! :D

2011-01-18 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0