F R E D A G.



Jaha, då var det fredag och jag har åkt hem till pappa.
Hade bad med skolan idag och det gick väl bra. Efter skolan gick jag och Wictoria och käka pizza, vi delade på en kanon pizza (pommes & kebab), supergott!

Senare åkte jag med mamma hem till stan för att handla och då passade vi på att ta en sväng in på H&M, där hittade jag ett Linne från det nyinkomna i butiken & så köpte jag en Saltvatten spray.

Har jag precis kollat klart på VM semifinalen i handboll Sverige-Frankrike, men det gick ju inte så bra för våran del... Nu blir det att byta om till myskläder, kolla på Let's Dance och bara mysa, fast att jag kanske inte har så där jättekul :)

Ha en trevlig & mysig Fredag! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0