Come together, right now!


Bild från idag.

Hallå godingar! Som jag skrev tidigare snabbt så var jag med Ellen och Lisa förut. Vi gick lite senare hem till Lisa där vi dunkade musik. Karin & Niklas kom även. Grymma som vi är så lyckades vi steka hamburgare (inte alls svårt egentligen). Saw 2 kollade vi även på, lite smått äcklig ja...
Var hemma igen runt midnatt efter att ha stått ute och snackat med Ellen i kylan :)

Bilderna från kvällen kommer upp när jag orkar och har tid!

Morgondagen ska tillbringas hemma hos min pappa och Ellen ska hänga med mig dit! Vi ska förhoppningsvis ta fyrhjulingen och åka upp i skogen och fotografera, superduper!


Vi hörs när vi hörs, godnatt!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0