Lång text, awesome kväll


Bild från igår på Bea & Mig ♥

Hallå på er!
Vill först säga det att gårdagen var riktigt, riktigt lyckad!
Jag åkte hem till Beatrice en stund innan alla skulle komma, sedan när alla var samlade åt vi god mat, pratade och skrattade. Efter att vi ätit dunkade vi musik, körde en sjukt rolig lek  som jag inte riktigt vad den heter, sedan Sanning eller Konka och ryskaposten ;) När vi hade avslutat dom lite "intima" lekarna var det skräckfilms time. Först kollade vi på Nightmares on Elmstreet, då satt alla tätt inpå varandra livrädda för lite äcklig var den allt... (;
Efter den åkte halva gänget hem och då var det bara jag, Oskar & två kärlekspar kvar. Så vi kollade på The Strangers, medans jag och Oskar satt ihopkurade bredvid varandra och var livrädda satt dom andra och höll om varandra under den äckliga filmens gång... Kärlek är kärlek  

Idag vaknade jag upp på en luftmadrass bredvid Beatrice och senare på dagen åkte vi till en tjej som hade fått hem uppsättningar av vårkollektioner till ett lågt pris. Där köpte jag en långärmad magtröja i grått. Bild kommer imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0