for the love we used to know

En väldigt seriös bild på mig från gårdagens dansuppvisning.

Heej! Gårdagen var riktigt rolig & lyckad! Först hade jag genrep, efter det stack jag och brudarna och käka god toast på Henry's. Sedan gjorde alla iordning sig och sedan började första av de två uppvisningarna. Jag var inte med för än näst sista numret i andra uppvisningen så jag tog det bara lugnt. Vårat dansnummer där vi dansar till låten Zombie hade vi även gjort oss iordning lite som zombies som ni kanske ser på bilder ovan. Bilder kommer senare.
På kvällen kom Ellen hit, vi åt tacos, kollade på film och sedan sov hon över här.
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite,  men vi får se. Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Bra bild :)

2011-12-05 @ 12:07:38
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0