Kul, kul, kul


Tog inte med mig kameran så en mobilbild på den goda B&J's glassen får duga!

Halloj!
Gårdagen på Liseberg var riktigt lyckad! Vi fick med oss två stjärnvinster hem, en geisha & en dumle, mums! Enda minuset igår var väl dom långa köerna men sånt får man väl stå ut med. Just det, nu har jag också åkt Europas högsta fritt fall, AtmosFear. Den var inte alls läskig, vilket jag trodde att den skulle vara, hahah... Otur hade jag i kolorado iallafall, fick nog nästan allt vatten på mig som man kunde få! Vi tog även en paus på Ben&Jerrys's glasscafét där 3 skopor med underbart god glass gjorde min dag lite bättre. Förövrigt hade vi det riktigt roligt på Liseberg!

Ursäkta för den sena bloggningen men min dator har inte riktigt varit på min sida idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0