Hemma efter en underbar vecka!

Halloj! Har varit hemma här i Sverige snart ett dygn men har inte orkar uppdatera mig förän nu!
Dom sista dagarna i Tjeckien var superhärliga! När det blev allt för varmt hoppade jag i poolen och låg sedan och solade. Dom två sista kvällarna var vi på restauranger och åt god mat, vi tog även en lång promenad igenom en supermysig park och vi gick även till det vackra torget i Pardubice och jag har även busat jättemycket med min sockersöta brorsson Axel!
I torsdags besökte vi benkyrkan (där allt förutom byggnaden består av ben och dödsskallar) och vi var även inne i ett jättevackert kloster som var hur högt som helst! Bilder från resan kommer upp när jag orkar och har tid!



Kommentarer
Postat av: Amalia

men välkommen hem, till kylan! :)

2011-08-21 @ 00:22:58
URL: http://freish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0