Remember that we had fun together.



Hej & glad påsk på er! Är nyss hemkommen efter att ha varit i kyrkan sedan halv tolv i morses med konfirmationen. Vi har till största del kollat på film och avslutade med långfredagsandakt. Det känns väl sådär att ha tillbringat massor av tid inomhus när det är så fint väder ute med har ju hela eftermiddagen på mig nu iallafall!

Igår tillbringade jag dagen med Wictoria, ovanligt va ;) Och sedan på kvällen kollade jag och några vänner på film. Det slutade med att jag somna och Wictoria sov över.

Nu ska jag packa lite saker och sedan åka till pappa som jag ska spendera helgen hos. Vi får se hur det blir med uppdatering på bloggen men ska försöka så gott jag kan. Imorgon är det påskafton och jag ska, förvånadsvärt, jobba på pappas restaurang. Är rätt pank så det är välbehövligt med lite extra pengar, har ändå inga särskilda planer.

Oops, blev lite väl lång text. Ahja, puss och ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0