Written In The Stars ☆

Hej alla bloggläsare! (:
Nu var det ett tag sedan jag bloggade men jag har varit rätt så upptagen i helgen så har helt enkelt inte hunnit. Har inte mått så bra i veckan heller...


Helgen började med att jag följde med Felicia hem efter skolan i fredags. Jag cyklade med och kollade på är hon dansade och där träffade jag även saknde Carro & Kajsa-Stina :)

Senare på kvällen cyklade vi till Sockerbruket, hade otroligt roligt, träffade massa underbara människor och gick den läskiga Spökvandringen där. Den var verkligen superduper läskig! :O Trodde nästan att jag skulle dö av rädsla... Riktigt bra gjort av SUV & Esplanadteatern !

Igår
(lördag) åkte jag hem från Felicia :( Resten av kvällen chillade jag gal1 framför tven.

Idag
har jag, Simon, Anton, mamma och Jan varit på det där vattenlandet i Skövde. Har haft superkul ! :D

Efter en låååång och rolig helg så är man rätt trött så nu sitter jag i min säng, läser FRIDA och dunkar massa bra musik.

Lite bilder från helgen ;)


Vackra Felicia.

Snyggingarna i Fredags (;

Ja, oseriöst :'d

Bilderna är tagna med min IXPERIA så inte den bästa kvalietén.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0