I'm back bitches!

Näh men tjaah! ;D


Har inte bloggat på hela helgen som ni har sett. Detta är p.g.a att jag har gjort massa annat kul än att blogga (a)

I fredags skulle jag och Lisa egentligen åka in till skövde efter skolan men vi struntade i det. När jag ko hem till pappa packade jag ihop mina saker och åkte till min moster som jag nu bor hos och ska bo hos tills min mamma kommer hem från semestern. Detta gör jag för att hon bor inne i Vinninga och då är det närmare till vänner, buss och allt annat än vad det är när jag bor hos pappa. Så i fredags hade vi fredags mys med Idol och tacos.

Lördagen spenderades i skövde med Elin, min pojkvän och hans kompis. Vi var inne i Comerce men vi tröttnade på att det var så mycket folk där så vi tog en buss till skara där killarna bor. Där käkade vi pizza och hade trevligt. När jag och Elin tröttnat på skara tog vi en buss hem.

Vid kl 18 på lördagkväll cyklade jag, tillsammans med Ellen, bort till lindvallen där vi hade fotbollsavslutnings"fest" med resten av brudarna i laget. Vi åt pizza, snackade och skrattade massor, tog en jäkla massa snygga kort med min kamera och avslutade kvällen med hemmagjord glass, chips, dricka och en film som var helt psyko. Vi kollade på filmen The Box, och den var sjukt jävla läskig ibland. Och det gjorde ju inte saken bättre att vi satt i ett klubbrum, utan någon vuxen och skrämde upp varandra. Bilder kommer nog upp på bloggen i morgon.

Idag (söndag) har vi inte gjort något mer än att bara chilla bäver.


Bjuder på två bildern från fotbollsavslutningen i Lördags! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0