I'm so tired at this

Hejsan!

Att jag har bloggat dåligt det sista är ett faktum. Men jag har helt enkelt inte haft någon lust att skriva. Sen vet jag inte heller vad jag ska skriva...

Fick mitt resultat på svenskaprovet idag, G+ fick jag. Kände att jag kunde gjort bättre men ahja... Nästa vecka är det engelskaprov som gäller! Ska nog börja plugga varje dag nu så det sitter ordentligt. Så nu går nästan all tid till att plugga eftersom vi får betyg nu i 8:a -.-'

Orientering med skolan imorgon då! Och jag ska orientera med Ellen, det kommer gå bäst, eller inte... 
Så jag ska cykla bort till ICA lite senare och köpa fika tills imorgon. Mums! ;)


Bjuder på en gullig bild som Lisa målade idag på bänken i skolan ^^






Kommentarer
Postat av: e ♥

lycka till du med , hah lär hitta varandra någonstans ute i skogen ;'d

2010-10-07 @ 22:33:15
URL: http://eshporta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0