"vinter"+förskyldning=über sjuk -.-'



Hej!
Jaha, då har man blivit rktigt förskyld, inte alls kul. Täppt i näsan, ont i halsen och också hosta, uussh!

Fast förskyldningen så var jag med på dansen som vi hade på idrotten. Idag dansade vi först HipHop och sen på slutet någon slags jazz. Riktigt kul var det!

Efter skolan idag så tvättade jag av mig sminket, tog på mig tjocktröja och la jag mig direkt i sängen och somnade, vaknade vid kvart i sju nu på kvällen men är fortfarande lika trött. Det känns som om jag åkt på en riktig dunderförskyldning! :(

Nu har jag iallafall vaknat och ätit lite och ska börja  plugga lite smått.
Vi hörs senare!♥





Kommentarer
Postat av: emelie

tråkigt, somnade också när jag kom hem :/

krya på dig ! <3

/ emmy :)

2010-11-15 @ 21:17:53
URL: http://emelieeeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0