Snö, igen -.-'


Gammal bild men så ser det ut utanför huset, om inte värre, nu också...


Nemen hej på er!
Ja, då var det snö i Vinninga och Lidköping igen då. Får väl se hur längde det är kvar denna gången. 

Dagen i skolan har inte varit speciell förutom att vi hade dans på idrotten, jag är verkligen BÄST på att dansa, så är det bara! ;) Efter skolan gick jag hem till morfar och käkade lite och fick 500 kr av honom att ha på semstern.

Ja just det! Jag har ju glömt totalt att berätta detta!
På söndag åker jag och mamma till Egypten i 1 vecka och bara har det gött! Kommer lägga upp ett videoinlägg någon dag i veckan och snacka lite mer om det :D


Ska plugga SO nu, har prov på det imorgon, och kanske städa rummet också för det ligger kläder överallt -.-'

TTYL






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0