People protect what they love.

What will you protect?



Hej!
Förlåt för att jag inte skrev något i bloggen igår men jag och Nicoline var på en Tjejdagen på Sockerbruket. Först var det en föreläsning med Doreen Månsson, jättebra var den! Sedan minglade vi runt bland godisskålar, vänner, fick håret och naglarna fixade och gjorde massa mer "tjejsaker"! Vid sjutiden då det var slut fick alla med sig en goodiebag hem och sen åkte vi hem till mig och Nicoline sov över här i natt.

Idag har jag tillbringat dagen med Frida m.fl i stan. Jag och Frida var ute en stund och fotograferade, bilderna kommer i dagarna.


Nu ska jag fortsätta kolla på Scream 2 och hämta mig min B&J's Fish Food i frysen och bara ta det lugny!


P.S, tycker det är sjukt dåligt och tråkigt att Geir blev utröstad ur Idol!




Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: kanske för att det är du på den? ;)<3

2010-11-06 @ 00:35:25
URL: http://frriiidda.blogg.se/
Postat av: -

vad har du för någon kamera ? :D <3

2010-11-06 @ 14:44:55
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0