Packat & klart!


Handbagaget & resväskan.

Hallå där!
Packade klart resväskan för inte så länge sedan. Packningen har gått bra, har nog tagit med mig lite för mycket men då har jag mycket kläder att välja på ;) Har även lagt in mycket ny musik på mobilen så man överlever (Y)

Jag ska somsagt åka till Egypten imorgon (söndag) och kommer hem nästa söndag. Jag kommer småblogga några gången i veckan. Jag lovar att ta massa foton som ni kommer få se när jag kommer hem! Jag ska snorkla så undervattenskamera ska med såklart.

Nu väntar sängen, åker hemifrån runt 8 imorgonbitti, planet går ca 13.00 från landvetter. Men ni får ha det så bra så ses vi när vi ses. Bloggar om jag hinner innan vi åker imorgon.

Pussgodnatt, ha det super bra nu! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0