It isn't always that easy



Gosh vad jag saknar sommaren!

Hej!
Smärtan runt lungorna har blivit värre trots smärtstillande. Drar mig mot sängen nu utan att ha gjort bokredovisningen eller uppstatsen... Men det är inte lätt när man har ont i hela högerpartiet av överkroppen. Får prata med min lärare imorgon om det för jag har verkligen mått skit. Började gråta förut för att det gjorde så ont när jag reste mig och snyftningarna gjorde så jävla ont i lungorna så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!

Går iallafall och lägger mig nu. Hoppas på att det blivit bättre imorgon för då är det Brandkårsdisco som gäller, det ska bli kul att träffa massa folk! :D

Godnatt, sov gott allihopa!♥






Kommentarer
Postat av: e ♥

sv: oh fusk , fy fan va härligt! ;d

2010-11-26 @ 18:05:26
URL: http://eshporta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0